SSO

Jul 3, 2012 at 3:40 PM

Ik heb een van uw tests herschreven om een RequestSecurityToken te doen via een SsoBinding (zoals in uw voorbeeld). Nu is het zo dat bij het uitvoeren van de "Message responseMsg = base.Channel.RequestSecureToken(requestMsg);" in de methode SsoSecurityTokenProvider.GetTokenCore wordt gegaan die dan opnieuw de base.Channel.RequestSecureToken(requestMsg); uitvoert. Hierdoor krijg ik 2 webservice calls (die zelfs heel hard van elkaar verschillen) waarbij de eerste succesvol een resultaat teruggeeft en de 2de een error teruggeeft (vanwege een volledig ander opmaak).

Enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Coordinator
Jul 3, 2012 at 5:09 PM

Beste,

SsoBinding doet de STS voor jouw indien je wil verbinden naar services zoals Generic Insurability en KGSS.  Als je zelf het ticket wil aanvragen bij de STS moet je de "StsBinding" gebruiken zoals in het STS voorbeeld.

Wanneer je zelf je ticket aanvraagt via STS zal je die ook kunnen gebruiken bij de SsoBinding, maar dat is wat moeilijker en je hebt de laatste versie van de eH-I module nodig die nog niet gereleased is.

Ergens in augusus zal ik die releases, samen met een voorbeeld voor Generic Insurability.  Is het voor die service dat je het nodig hebt?

Mvg,
Bryan. 

Jul 3, 2012 at 6:30 PM

Beste

Mijn frank viel daarstraks toen ik in de auto zat :) Ik voelde me wel wat dom op die moment, het is eigenlijk heel logisch. Het is inderdaad voor de Generic Insurability dat ik die SsoBinding zou nodig hebben. 

Jammer genoeg zal ik niet tot augustus kunnen wachten en zal ik zelf moeten uitzoeken hoe dit voor elkaar te krijgen. Is het mogelijk om daarbij hulp te krijgen?

Groeten

Johnny

Coordinator
Jul 3, 2012 at 7:02 PM

Beste,

Ik vertrek maandag voor 3 weken op vakantie en tussen nu en dan zit mijn agenda redelijk vol.  Eigenlijk is het niet zo veel werk, het meeste werk zit in het testen, dus met wat geluk kan ik een nog een ongesteste versie klaar hebben deze week.

Op 29 juni ben ik terug uit vakantie en kan ik zeker en vast hulp bieden.  Je (iedereen) mag me altijd contacteren op info@egelke.net voor support of specifieke noden.

Mvg,
Bryan.