Generic Insurability

Jun 15, 2012 at 8:08 AM

Kan er ook een functie geschreven worden voor de Generic Insurability webservices?

Documentatie op http://www.carenet.be/nl/cin/IP -> zie download sectie.

Coordinator
Jun 19, 2012 at 1:10 PM

Beste,

Sorry voor het late antwoord, maar ja ik kan die toevoegen.  Ik zal het proberen te doen voor mijn vakantie, maar het is mogelijk dat het pas af is na mijn vakantie.  Het zou ten laatste eind augustus moeten af zijn.

Mvg,
Bryan.

PS.  Ik ben ondertussen zelfstandig, dus er zijn manier om dit te versnellen ;-)

Coordinator
Jul 6, 2012 at 10:12 AM

Beste,

Ik heb zonet een draft van Generic Insurability ingecheckt.  Ik heb spijtig genoeg nog niet kunnen testen omdat ik geen test certificaat heb.  Na mijn vakantie zou dit in orde moeten zijn en zal ik het zeker en vast testen.

Omdat het nog niet gestest is kan ik de herbruikbare module nog niet releasen, voorlopig zal je die dus zelf moeten builden.

Veel succes,

Bryan.

Jul 12, 2012 at 3:19 PM

Beste

Zou het ook mogelijk zijn om de GenericAsyc te voorzien (Post, Get, Confirm)
Want ik geraak niet uit de documentatie hoe ik alles moet implementeren. (vooral dan XAdEs)

Stijn

Coordinator
Jul 13, 2012 at 10:30 AM

beste,

ik kan een module voorzien, maar dat zal de xades als blob aanvaarden. ik kan een connector voorzien die ook de xades (en de confirm) doet, maar dan wel betalend. je hoeft niet per uur te betalen, wel een eenmalige licentie en indien jullie willen een of ander support. we spreken hier van een beschijden bedrag. is dat iets wat mogelijk is voor jullie?